Saturday, November 28, 2009

Nüüd 3 nädalat tööl käidud.

Selle nädala märksõnadeks on: marineeritud seened, seagripi vaktsiin, hilinenud rong, kanüüliekspert.
Juba mitu nädalt on mul olnud meeletu marineeritud seente isu, aga kahjuks pole siit võimalik marineeritud seeni saada. Kuna Taanis väga metsa pole,siis nad ei käi ka seenil. Ma juba mõtlesin,et järgmisel sügisel tuleks minna kasvõi sinna olemasolevatesse metsadesse vaatama,kas on seeni või mitte ja siis tuleb ise sisse teha. Nii palju siis marineeritudseentest.
Kolmapäeval tuli seagripi vaktsiin ja osakonnas tehti töötajatele, kes soovisid vaktsiin ära. ma ei tea, kas neljapäeval oli vaktsiinijärgne reaktsioon,aga tundsin end jube kehvalt, külmavärinad, kohutav väsimus, nõrk lihasvalu. Kraadisin ennast ja temperatuuri oli 37. Reedeks olid õnneks, aga kõik vaevused kadunud.
Reede hommikul olid mul üllatusest silmad suured, kui selgus, et minu rong hilineb. Üldiselt võib aega rongi järgi sättida. Kui rong oli hilinenud juba 15. min. läksin jaamahoonesse sisse ja nägin tabloolt, et rong oli tühistatud. Helistasin siis tööle ja ütlesin, et hilinen ca.30 minutit. Väga nõme tunne oli!
Muidu sujus nädal tööl rahulikult, kasks päeva käisin ambulatooriumis jälle, suht igav - põhiliselt administratiivtöö. Reedest, veel nii palju, et taas oli vja ühele patsiendile kanüül panna ja loomulikult paluti mind seda jälle tegema. Patsiendile öeldi, et olen ekspert. Ah,ah aaaa! Nii naljaks, et nad kardavad veeni punkteerimist ja kanüüli panekut. Ma ei ole mitte kindel, kui kõvad kogemused neil kateerti panekuga on, kaldun arvama, et mitte suured. Enamus patsiente, kellel on suured lõikused tulevad opilt juba katetriseeritult.
Kaks järgmist nädalat on veel üsna töised, aga siis hakkan käima juba vahetustega, mõnel nädalal olen tööl ainutl 3 päeva. Tore, ootan juba seda aega. Tunnen, et see esmaspäevast reedeni käimine on üsan väsitav, eriti rasked on kolmapäevad ja reeded, sest eelmised päevad on olnud pikad kella 04.40 - 21.00, siis jõuan keeltekoolist
koju ja siis on vaja veel asjatada, magama saad vast 22.30,aga mina tahaks magada
6-e tunni asemel 8.
Varsti tuleb ka koolivaheaeg 23.12 - 04.01. Siis saab loodetavasti natuke hinge tõmmata.
Selleks nädalaks kõik ja teile kaunist advendiaega!

No comments:

Post a Comment