Saturday, November 21, 2009

Kaks nädalat tööl käidud.

Nüüdseks on jälle üks töönädal möödas ja aeg blogi sissekanneteks. See nädal oli juba lihtsam, sest teadsin, kuidas päevaplaan välja näeb ja, mida teha tuleb. Arendasin sel nädalal oma õenduslugude sissekannete oskust. Üllatusi tööl sel nädalal oli minu jaoks kaks. Esiteks, nad ei kasuta mingeid antiseptikume haava sidumisel, kõik tehakse kätega, ei kasutata instrumente - kohutavalt võõras minu jaoks ja teiseks on neil probleemne kanüüli panemine. See tekitab täieliku elevuse, et, kes küll ometi paneb! Tuli panna ühele patsiendile, kellele olin mina juba pannud 2 kanüüli ja siis ma küsisin, et milles asi, miks see neile nii suurt probleemi tekitab? Tuli välja, et neil on väga kesised kogemused ja nad ei ole kindlad. Nad ei pea tegelema eriti veeni punkteerimisega, sest labor käib ja võtab kõik analüüsid. Siis ma ütlesin, et loomulikult võin ma ju panna, aga ma arvan, et nad võiksid ju ise proovida. Minu mentor Signe oli nõus proovima - otsisin talle sobiva veeni välja ja ühesõnaga assisteerisin teda ja loomulikult sai ta hakkama.
Töökorraldusest niipalju uudiseid, et kui töötad pühade ajal, siis saad selle eest 3 lisa puhkepäeva - olen tööl 24. detsembri päeval ja 1.jaanuari päeval, seega 6 vaba päeva tulemas. Seda, kas ka tasu kõrgem on ma ei tea, aga tõenäoliselt on. Reedel käisin ka ambulatooriumis vastuvõtul, kõik osakonna õed käivad vaheldumisi ambulatooriumis arstiga vastu võtmas. Seal tehakse koostööd ka infektiooni sektori kirurgidega, reedel olidki enamus infektsiooni patsiendid. Sain teha sidumisi ja niite eemaldada. Arstid on toredad, viitsivad mulle asju seletada.
Koolis on asjad nii kaugel, et sain 3 raamatut, mis tuleb esimese mooduli testiks läbi lugead ja režümee kirjutada, lisaks on vestlus + fotol oleva tegevuse, inimeste
kirjeldamine. Järgmisel nädalal saan teada, millal testile saan. Olen kasutanud rongisõitu otstarbekalt ja üks raamat on läbi loetud, teine on pooleli, loodan ehk homme sellega ühelepoole saada. Kui saan testi enne jõule tehtud, siis olen oma eesmärgi täitnud, võtsin selle endale eesmärgiks. Tunnen, et ma ei ole midagi uut eriti juurde õppinud, olen pigem kinnistanud oma varem õpitud teadmisi. Ka praegused õpetajad arvavad, et ma peaksin selle testi ära tegema, siis on mul parem võimalus edasi areneda.
Niipalju uudisedid sellest nädalast. Kuuleme järgmisel nädalal!

No comments:

Post a Comment