Monday, September 28, 2009

Tänaseks juba natuke üle nädala Taanis elatud...

...ja elu-oluga enamvähem kohanetud.Täna saabusid lõpuks ka minu asjad kohale, ei läinud rohkem ega vähem kui 13 päeva, vau kiire värk! Kuna asjad viidi Henriku vanemate juurde saan need kätte homme kuna ma ei taha sinna üksi veel sõita, sest ma ei mäleta päris täpselt, millisele teele ma pean keerama, kui tagasi sõidan. Helistati täna ka mingilt haigla numbrilt, aga nii lühikest aega, et ma ei jõudnud vastu võtta, tagasi helistades ei vastanu keegi, aga küllap helistatakse homme uuesti. Täna olen tegelenud oma Eestis läbitud taani keele materjali kordamisega ja hommsest hakkan online õppega tegelema. Tore on, et ka taanlased minu taani keelest aru saavad. Täna linnas käies küsis üks naine minult teed raudteejaama, mina sain temast aru ja tema sai minust aru, kui ma ütlesin, et ma ei tea seda. Hetkel ei olegi midagi uut lisada, hoian teid kursis, kui uudiseid on.

1 comment: