Sunday, September 20, 2009

20.09.2009 - nüüdsest elan Taanis

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et enne minu lahkumist, sai reede õhtul mõned pudelid veini ära lahendatud, kuid mitte see pole oluline vaid see, et kõikide asjadega jõudsin valmis õigeagselt:-). Ei, nüüd ma valetan, asi millega puussse panin oli kohvri pakkimine. Rääkisin ise veel kõigile, et ma pole kunagi nii väheste asjadega reisil käinud, aga võta näpust, kui oma elamisest neid mõningaid asju kohvri hakkasin panema selgus, et tee, mis sa teed, kohvrisse need asjad ei mahu mitte. Seega sai osa asju välja praagitud ja need saadetakse mulle postiga järgi. Lennujaamas selgus, aga kogu tõde, asju kohvris oli täpselt 10 kg võrra rohkem ja mul tuli osta oma kohvrile 1080 EEK-i eest pilet Taani. Nii palju, minu vähestest asjadest! Sõit Tallinnasse Katriini ja Jaaguga kulges viperusteta, samuti kulgesid ka lennud. Aalburgi lennujaamas oli üllatus, sest Henrikut ei olnud. Kohe varsti selgus, et oli küll, kuid kuna lennuk tuli tiba hiljem, siis läks ta autot ümber parkima ja siis ta tuli...
Õhtul käisme Hiina restoranis söömas ja nii see päev lõppesgi.
Täna on mul selline tunne, et olen puhkusel, aga mitte, et ma elan nüüd siin. Eks selle mõttega tuleb mul nüüd pisut harjuda.Täna viisin end kurssi süsteemiga, kus ja kuidas need pesumasinad töötavad - nüüdseks on esimene katsetus tehtud, sain täitsa ise hakkama, sest Henrik on jalgpallis. Käisime täna ka shoppams, ostsime mõned hädavajalikud asjad, näiteks nagu veekeetja.
Ok sõbrad, sellega tänaseks lõpetan, annan teile jõudumööda teada, mis siin toimub.

No comments:

Post a Comment