Wednesday, September 30, 2009

Eile helistati haiglast või õigemini öeldes sealt patsientide hotellist, kus ma eelmisel nädalal vestlusel käisin ja öeldi, et nad ei saa hetkel mulle tööd anda, minu vähese keeleoskuse tõttu. Täiesti arusaadav. Ma ei kujuta ise ka ette, kuidas ma oleks patsiendile kõik vajaliku 1 päevaga selgeks teinud peale puusa- ja põlveliigese operatsiooni. Patsient saab siin koju juba järgmisel päeval peal oppi. Ja tunnistan ise ka, et minu keeletase on hetkel veel liialt kasin selleks, et kogu see info taani keeles patsiendile selgeks teha. Vot niipalju sellest kohast, aga ega ma seepärast norutama jää, minu tööotsingud jätkuvad.
Tänaseks olen ka kõik oma asjad kenasti kätte saanud ja nendes kastid, mis lahti olen pakkinud on asjad siiani terved olnud.
Nii nüüd siis ka natuke nalja - Taanis on ilm külmaks läinud, kõigest +11. Minu oma sõnad pöödruvad minu vastu. Alati, kui Henrik ütles, et neil Taanis on külm, ütlesin mina, et see ei ole mingi külm, meil Eestis on külm, Taaniga võrreldes. Aga täna oli meil siin soojakraade +11 ja tuleb tunnistada, et neetult külm oli. Mul olid isegi kindad käes ja kapuuts peas. Vot nii palju sellest, et Taanis ei ole külm - on küll, ja see on kuidagi luudesse tungiv, vähemalt täna oli see nii. Aga Eestis on tulemas lumetorm nagu lehest lugeda võib seega pole siin häda miskit!

No comments:

Post a Comment