Wednesday, October 21, 2009

Koolis oli põnev.

Eile oli sündmusterohke päev - oli esimene koolipäev. Minu kursusel on hetkel 9 inimest, kuid 5 nendest hakkavad kohe moodulit lõpetama ja testi tegema, et meid jääb vähemaks, kui uusi juurde ei tule. Tase kursusel on erinev, eilne päev oli minu jaoks isegi pisut igav, sest kõik oli juba tuttav, aga eks see ole alguse asi. Olen hetkel basic dansc moodulil, mis läbitakse 200 tunniga, mina olen saanud sellest ainult 60 tundi, ühesõnaga läheb veel huvitavaks. Eile tekkis väga hea klapp ühe Brasiilia ja ühe Kanada tüdrukuga, nemad on alustanud kuu aega tagasi, teistega sai ka suheldud, aga mitte niivõrd. Tunnid põhinevadki pideval suhtlemisel, grammatikal ja kirjutamisel. Päeva teine pool oli arvuti taga, kus kuulad tekste ja teed selle põhjal harjutusi.
Peale kooli käisin ära oma perearsti juures, kelleks on dr. Thomas Mosgaard, väga sümpaatne arst. Kirjutas mulle täna hommikuks vereproovid, et ka nedne andmebaasis oleksid mingid analüüsid olemas, edaspidiseks võrdluseks. Reedel lähen uuesti, saan vastused teada.
Ja siis viimaseks uudiseks on see, et kolmapäeval lähen tööintervjuule Århusi haiglasse. Pühapäeva õhtul leidsin kuulutuse, kus vajati õde ortopeedia osakonda nii saigi avaldus ära saadetud ja eile tuli vastus, et ootavad intervjuule. Hetkel ei ole ma ise valmis tööle minema, tahaks keelt juurde õppida, aga pakkumine tuleb vastu võtta ja saan vähemalt kogemuse võrra rikkamaks, kui tööd ei saa. Niipalju uudiseid praegu.

No comments:

Post a Comment