Monday, October 19, 2009

Homsest kooli!

Kena nädalavahetus selja taga ja käes vihmane esmaspäev, mis on olnud tegus. Täna sai käidud ära keeltekoolis ja õnnestus nii, et kohe sain ära teha oma keeletaseme katse ja homsest hakkab kool pihta. Tasemeid on 3, mina alustan 3.-nda taseme esimesest moodulist. Kokku on sellel tasemel 5 moodulit + 6 moodul, mis on eraldi seisev moodul. Kursuste läbimiseks on aega 3 aastat, loodan, et ma saan ehk ikka ehk kiiremini hakkama.Teised, minu kursuse kaaslased alustasid juba millalgi septembris ja need inimesed on pärit Prantsusmaalt, Kanadast, Brasiiliast, Venemaalt, rohkem mul meelde ei jäänud, aga eks ma homme kuulen neist lähemalt. Tunnid toimuvad 3 x nädalas esmaspäeval, teisipäeval ja neljapäeval kella 8.15 - 13.45. Tõsised koolipäevad. Hoian teid kursis, kuidas läheb!

No comments:

Post a Comment