Thursday, October 29, 2009

Hurraaa, sain tööle!

Nii, nüüd on mu puhkus läbi, aga olen ülirõõmus :-)
Eile käisin töövestlusel Århusi Ülikooli Haigla Ortopeedia osakonnas. Vestlusel osales 3 inimest - vanemõde, osakonna õde ja sotsiaaltöötaja. Õhkkond oli äärmiselt meeldiv, ja tunne oli nagu ma kuuluksingi sinna ja juba eile oli mul tunne, et nad võtavad mu tööle, kuid sisetunne võib vahel alt vedada, aga seekord ei vedanud ja täna sain maili, kinnitusega, et nad on väga huvitatud mind palkamast neile tööle. Super lux! Tööle lähen 9.ndast novembrist. Järgmisel nädalal pean koolis oma tunnid ümber tõstma õhtustele aegadele, siis saan hakata tööl käima. Tööl tuleb käia 8 tundi päevas, 5 päeva nädalas ja ka igal 3.-ndal nädalavahetusel. Ortopeedia osakonnas on 18 voodikohta ja seal on õlakirurgia, tuumorid ja infektsioonid. Korraga on tööl 3 õde + sotsiaaltöötajad, hooldajad, füsioterapeudid. Haiged ei tule osakonda otse lõikuselt v.a mõned väikesed abstsessid.
Tööl hakkan esialgu käima rongiga, edasi - tagasi 2 tundi. Hommikul tuleb hakata megavara tõusma 4.50 või midagi sellist, sest rong läheb 05.30 , aga tuleb üle elada.
Laupäeval lähme käime rongiga Århusis ära, et orienteeruksin kuhu minna. Niipalju uudiseid tänaseks.

1 comment:

  1. Hip hip hurraaa!!!!!!! Nad ei saanud lihtsalt nii head õde palkamata jätta! Usun, et leiad edaspidigi pisut aega, et meid siin Maarjamaal oma saatusega kursis hoida!

    ReplyDelete